זכיינות פנדורה

פנדורה הינה רשת חנויות תכשיטים הפרוסה בכל רחבי הארץ. יש בעלותה סניפים רבים, וסניפים אחרים נמסרים בזכיינות לאנשי עסקים הנמצאים מתאימים לכך. זכיינות פנדורה מאפשרת לכל המחזיק בה למכור תכשיטים מעסק בעל מיתוג אשר יש לו קהל לקוחות מושבע וקבוע. כך היא מאפשרת מכירות כבר מהרגע הראשון והדבר מעניק ביטחון ליזמים בראשית דרכם העסקית, אבל לא רק, אלא גם לכל מי שמשקיע כסף בעסק. בנוסף, הזכיין מקבל ליווי והדרכה, פרסום ושירותים אחרים ההופכים את העסקה לכדאית מאוד.

תמורת הזיכיון הוא משלם לרשת סכום חד פעמי שלא מוחזר. בנוסף, הוא אמור להעביר מדי חודש שני תשלומים. האחד הוא תמלוגים מההכנסות החודשיות שלו הנקבעים על ידי אחוזים ממחזור הכספים החודשי, ובנוסף, סכום קבוע עבור פרסום, שירותים וליווי שוטף. כמו כן, הוא מתחייב לרכוש את התכשיטים מהרשת ולהפעיל את הסניף על פי הוראותיה. הניסיון מלמד, כי סניף זכיינות פנדורה המנוהל היטב מכניס רווחים נאים לבעליו ולחברה עצמה, וכך, שני הפרטנרים נהנים. הרשת עצמה נהנית מקבלת סכומי כסף שוטפים, ומכך שאיננה משקיעה מאמצי ניהול שוטף שוחקים.

כל יזם חייב לדעת כי קבלת זכיינות פנדורה משמעותה קבלת עסק לניהול על כל המשתמע ממנו. הוא יצטרך להשקיע כספים נוספים בשכירת המקום ועיצובו, ברכישת ציוד ועוד. בנוסף, הוא חייב לנהל את העסק על בסיס שוטף כולל ניהול עובדים, הנהלת חשבונות, דיווח לרשויות המס ועוד. מאידך, הוא נהנה מיתרון אדיר נוסף. הוא מקבל לידיו סניף אשר ממוקם במקום הומה קהל. הנהלות קניונים מעדיפות להשכיר את חנויותיהן לרשתות ממותגות על מנת שישמשו חנויות עוגן לקניון עצמו. כך, נהנה הזכיין מלקוחות מזדמנים נוספים. מומלץ לו להיעזר במומחים ויועצים כלכליים המתמחים בנושא הזכיינות.

הסדנאות שלנו